Söderberg & Partners verwerft een strategisch belang in Bijdevaate Verzekeringen, een gerenommeerd verzekeringskantoor met vestigingen in Zierikzee, Middelharnis en Zevenbergen.
Lees meerSamen kunnen we nog meer kinderen en jongeren helpen die leven in de meest kwetsbare gebieden van Oekraïne. Samen maken we het verschil!
Lees meerDorens & De Waal B.V. (“DDW Group”) onder leiding van derde generatie ondernemer Fabrice de Waal wordt onderdeel van het Söderberg & Partners netwerk.
Lees meerMet het label Traksi betreedt volmachtbedrijf Bouy het netwerk van Söderberg & Partners middels een partnership. Het netwerk versterkt hiermee de klantbediening in het nichesegment van wagenparken.
Lees meerOm de volgende stap met hun kantoor te kunnen nemen gaan de broers Arjan en Rik van Eeden met het team van Frisia Verzekeringen, Frisia Assuradeuren en Frisia Hypotheken de samenwerking aan met Söderberg & Partners. De ondernemers kiezen daarmee voor een lange termijn-samenwerking waarin de service naar de relaties centraal staat.
Lees meerCoen Mom is per 1 januari 2024 benoemd tot CEO van Söderberg & Partners Nederland. In aanvulling hierop blijft hij als Head of Non-Life verantwoordelijk voor de tak schadeverzekeringen en volmachten.
Lees meerEijgendaal & van Romondt is een derde generatie familiebedrijf met een indrukwekkende geschiedenis van 90 jaar. Dit partnership richt zich op het realiseren van de groeiambities van het managementteam van Eijgendaal & van Romondt. Voor Söderberg & Partners betekent dit een mooie uitbreiding in Zuid-Holland en de stad Den Haag.
Lees meerGorredijk – Dit najaar heeft Van Campen & Dijkstra assurantiekantoren AdviesNet in Drachten en Geertsma Assurantiën in Balk over. Hiermee breidt het bedrijf - dat gespecialiseerd is in verzekeringen, hypotheken en bankzaken - zijn kantorennetwerk uit naar 13 vestigingen verspreid over het noorden van Nederland. Een bewuste groeiambitie door eigenaar en directeur Job Steenland. “Ondanks dat ons bedrijf groter wordt, blijft de dienstverlening altijd kleinschalig. De klant ervaart een kleine lokale vestiging waar de deur open staat en waar mensen werken die in de regio woonachtig en bekend zijn.”
Lees meer